Niet tevreden? - Azalp | NL

Niet tevreden?


Hoewel onze organisatie geheel is ingericht om uw bestelling zo correct mogelijk uit te voeren, kan het voorkomen dat u als klant niet tevreden bent. Wij verzoeken u dan contact met ons op te nemen via onderstaand telefoonnummer. Neem daarbij wel de gebruikelijke omgangsvormen in acht. Als u schriftelijk een klacht wilt indienen, kan dat via de onderstaande adressen. Op een schriftelijke klacht wordt binnen 14 dagen inhoudelijk gereageerd.


- Per email: klantenservice@azalp.nl
- Per telefoon: 076-8080124
- Per fax: 024-89 014 62
- Per brief op dit adres: Azalp Voordeelshops, Postbus 129, 4870 AC Etten-Leur



De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan, die u hier kunt vinden http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Consumenten hebben de mogelijkheid om dit platform te gebruiken voor de beslechting van geschillen.