Veel van onze producten zijn wat lastiger om op te bouwen en niet iedereen is even handig om dit zelf te kunnen doen. Dan is onze opbouwservice de ideale oplossing voor jou! Wij werken met verschillende regionale ervaren opbouw teams in Nederland en België die jouw droom project compleet kunnen maken.
Wil je er gebruik maken van onze opbouw service dan kan je dit eenvoudig aan je bestelling toevoegen.
De kosten voor montage is afhankelijk van het product wat er opgebouwd moet worden en de eventuele extra’s die je erbij wilt hebben. Wanneer het mogelijk is om een product door ons te laten monteren dan staat er bij de sterk aanbevolen accessoires de optie montage service bij het product. Dit is de basis prijs voor het monteren van het product, let wel op dat er extra kosten bij komen indien je bepaalde accessoires ook laat monteren. Meer informatie hiervan vind je bij het product. Wil je het van te voren weten voordat je gaat bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder.
De kosten voor montageservice kunnen direct online betaald worden bij aankoop. Als er extra kosten bij komen voor accessoires dan zullen wij dit achteraf toevoegen aan de order en contact met je opnemen voor het betalen van de meerkosten hiervoor. Het betalen van de opbouw gaat altijd via Azalp B.V en niet de montageservice zelf.
Zodra je de bestelling met montageservice hebt geplaatst gaan we ermee aan de slag. Na het bestellen van je product en de bijhorende montageservice ontvang je een bevestiging, komen er extra kosten bij dan zullen we contact met je opnemen en de extra kosten hiervoor bij je bevestigen.
Wij gaan dan aan de slag om een montage team voor je te vinden. Indien het product een levertijd heeft van minder dan vier weken, wordt de montage doorgaans direct bij de opbouwservice aangevraagd in de week van bestelling.
Bij producten met een langere levertijd vindt de aanvraag voor montage doorgaans drie weken na bestelling plaats. Dit is verder altijd afhankelijk van de drukte.
Zodra een voorlopige montagedatum beschikbaar is, nemen we contact met je op om dit te bevestigen. Zodra wij akkoord ontvangen kunnen we de montagedatum vast zetten.
Er zijn nog een aantal andere zaken waar je rekening mee dient te houden voor het gebruik maken van de montageservice.
Indien er omstandigheden zijn die mogelijk invloed hebben op de montage, zoals afwijkende toegang, geen stroomvoorziening of beperkte werkplek, verzoeken wij je dit vooraf te melden. Wanneer op locatie blijkt dat niet aan de voorwaarden is voldaan, kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht of kan de montage worden uitgesteld.
We verwijzen je graag door naar de uitgebreide montage voorwaarden voor een bredere toelichting. Heb je vragen of twijfels over wat er mogelijk is. Neem dan gerust contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder.
Moet ik zelf bij de montage aanwezig zijn?
Dit is niet verplicht maar wij raden het wel aan. Zo kunnen de opbouwers meteen bij je terecht voor eventuele vragen. Ook aan het einde van de montage dien je zelf met de opbouwer de werkzaamheden te controleren.
Wat als ik zelf niet aanwezig kan zijn?
Je kan iemand anders aanstellen om bijvoorbeeld de controle uit te voeren aan het einde van de montage.
Kan de levering en montage op dezelfde dag gepland worden?
Dit is helaas niet mogelijk. Wel proberen we zo dicht mogelijk op de dag van montage de levering van de producten te plannen.
Hoe lang duurt de montage?
Dit is afhankelijk van te product. De opbouwers starten meestal tussen 07.00 en 10.00. Doorgaans duren de meeste montage opdrachten één dag mits alles goed van te voren is voorbereid. Bij grotere projecten kan de opbouw meerdere dagen duren. Dit communiceren we uiteraard duidelijk van te voren.
Verwijderen jullie ook oude constructies?
Nee, dit dien je zelf van te voren te doen
Er liggen tegels op de plek van montage, verwijdert het montage team deze?
Nee, je bent zelf verantwoordelijk voor het verwijderen van oude fundering of tegels.
Kan ik zelf de montage annuleren of verplaatsen?
Dat kan. Doe dit wel uiterlijk 48 uur vóór de geplande opbouw datum, anders brengen we extra kosten in rekening. Neem contact met ons op om de montage te verplaatsen of te annuleren.