Bekijk hier al onze deals!
Maak een afspraak

    Betaling

    Bestelling

    Bezorging

    Veiligheid

    Experience Center

    Retourneren en Garantie

    Actie

    Over Azalp

    Montage

    Onderdeel

    Laagste prijsgarantie

    Onderhoud en materiaal

    Klachtafhandeling

Klachtafhandeling

Een klacht melden

Hoewel onze organisatie geheel is ingericht om uw bestelling zo correct mogelijk uit te voeren, kan het voorkomen dat u als klant niet tevreden bent. Wij verzoeken u dan contact met ons op te nemen via [email protected]. Neem daarbij wel de gebruikelijke omgangsvormen in acht. Als u schriftelijk een klacht wilt indienen, kan dat via de onderstaande adressen. Op een schriftelijke klacht wordt binnen 14 dagen inhoudelijk gereageerd.:

  • Per email:[email protected]
  • Per telefoon: 076-8080124 (doordeweeks bereikbaar van 10:00 t/m 17:00.)
  • Per fax: 024-89 014 62
  • Per brief op dit adres: Azalp Voordeelshops, Oosterhoutseweg 77, 4816 KC Breda
Wat moet ik als consument aanleveren?

Om uw klacht zo goed mogelijk in behandeling te kunnen nemen hebben wij input vanuit uw kant nodig.

  • Uw ordernummer (NL-....)
  • Een korte inhoudelijke omschrijving van de klacht
  • Foto's ter ondersteuning van uw klacht
  • Onderdeelnummers (bij beschadiging van specifieke onderdelen)

Het kan voorkomen dat we naast bovenstaande informatie nog wat aanvullende vragen hebben. Dit zodat we samen met u gericht naar de klacht kunnen kijken en het probleem op kunnen lossen.

Wat wordt er met mijn klacht gedaan?

We weten bij Azalp uit velen jaren ervaring dat de klachten erg uiteen kunnen lopen. Daar waar we altijd een adequate oplossing zoeken vergt de ene klacht meer tijd dan de andere. Toch nemen we bij Azalp iedere klacht zeer serieus en probeert onze afdeling dit zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen. Nadat u bovenstaande gegevens hebt aangeleverd zullen wij dus direct voor u aan de slag gaan. We houden u pro-actief op de hoogte.